87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

středa 24. května 2017

24.5. 2017

Čauky! 

Musím se přiznat.. 

Nechtěla jsem sem poslední dny psát svou váhu, bylo mi z toho úplně špatně a strašně jsem se styděla, že jsem nabrala odporný 4 kila zpátky. Jenže dnes se tam už ukázalo o něco menší číslo, začíná to klesat a já mám tak strašnou radost, tak obrovskou motivaci! 

22.5.: 84,9 kg
23.5.: 84,7 kg
24.5.: 84,2 kg

Vážím se každý den ráno hned po probuzení, na lačno, takže by to nemělo být ničím zkreslené. Jestli se budu držet a půjde to takhle dál, tak do té svatby v červnu, kam máme jít, budu mít určitě pod 80 kg! <3 Dnes jdeme na 20:00 do kina a je mi jasný, že mě bude lákat dát si popcorn, ale nesmím, fuj. Chci se najíst těsně před tím, než půjdeme, možná si udělám i bujónovou polívku a hodně se napiju. Žádný prasení!

Jinak dnešní jídelníček (večer mám naplánovaný a snad vyjde, kdyby ne, tak to ještě dopíšu):
Sn: rýžový dezert Provita vanilkový, ananas a lesní ovoce
Sv: 200 ml džusu, protein (30g)
O: bezvaječné špagety, zeleninová omáčka (rajčatový protlak, cuketa, žampiony, tofu)
Sv: -
V: avokádo, ananas, bujonová polévka
Celkem: 946 kcal



Chci se teď pár dní držet kolem 1000 kcal a pak zase příjem tak o 100 kcal snížit.. Jinak jsem se rozhodla, že zase začnu pít proteinový prášek. Necvičím teď, protože váha jde dolů i tak a chci začít běhat, až se to zasekne. Jenže je mi jasný, že teď hubnu hlavně vodu a svaly, tak chci aspoň přijímat aspoň adekvátní množství bílkovin (na svou váhu bych měla mít aspoň tak 80g denně, na což nedosáhnu ani omylem). Takže sice dvě dávky proteinu mi zaberou v jídelníčku 250 kcal, ale celkem mě to zasytí a snad mi nebudou svaly mizet tak rychle:(

Došla mi rostlinná mléka (mám jen Zajíce a nevím proč, ale v kafi se mi špatně rozpouší - asi si ho dávám moc :D), takže jsem si do kafe dala normálně kravské a hrozně mě to štve. Štve mě to i ve městě, kolikrát není možnost sojového mléka, takže si dám normální smetánku. Nejde ani tak o ten etický princip, ale spíš o to, že mi víc lidí nezávisle na sobě řeklo, že dřív pili kravského mléka dost a když ten příjem snížili, začali hubnout. Od sestry kamarád dřív prý vypil klidně litr denně a když mléčné výrobky úplně vysadil, zhubl časem 20 kg. Jako mně mléko nikdy moc nechutnalo, takže jsem si ho dávala max do kafe (denně bych řekla tak 100 ml, dávám si ho málo) a tak jednou do měsíce jsem si dala kakao, takže když jsem ho vyřadila, žádný velký hubnutí nenastalo. No ale stejně ho pít nechci a brzdit tím hubnutí.. Takže si musím urychleně doplnit zásoby rostlinného :D

EDIT 23:24
Tak jsem si ted dala jeste bujonovou polivkuba k tomu rohlik.. Fakt jsem mela glad, nevim proc, cely den jsem byla v pohode:( Achjo.

2 komentáře:

  1. Ahoj, Léňo, tak s váhou jsme na tom podobně. :-)
    Proč si raději neuděláš zeleninovou polévku? Kalorií nula nic, zasytí, je chutná a výživná. Bujon obsahuje sůl, která zadržuje vodu v těle.
    Já bych s tvým jídelníčkem neshodila. :-D Hodně se hýbu a tělu by to chybělo, už to mám ozkoušené.
    Ten lístek na koncert zní romanticky! To bude boží. :-) Přítel bydlí u polských hranic, tak tam často jezdíme (Wrocław doporučuju) a na dovolené jsme byli v Gdańsku.
    Ať se daří. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je zvláštní, ještě jsem neslyšela, že by se po mléčných výrobcích přibíralo, spíš naopak:D.. Bílkoviny (tvarohy, jogurty..) jsou při hubnutí potřeba a zasytí na dlouhou dobu. Ale asi v přiměřeném množství, protože když vypiješ litr mlíka, přece jen je to dost cukru - v tom případě chápu, že někdo třeba přibere:D Sklenice mléka denně tě ale určitě nezabije;):D Jaké jsou výhody sójového mléka, jestli se můžu zeptat? Toho zajíce chci totiž taky už dlouho vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář, ať už podporu nebo konstruktivní kritiku <3