87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

sobota 4. listopadu 2017

long time no see

ahojte:)

No, pěkně dlouho jsem tu nebyla a spousta z vás, co jsem sledovala asi bude taky neaktivní, ale chtěla bych si tenhle blogo-deník začít zase pravidelně psát. Za tu dobu, co jsem tu nebyla, se změnila spousta věcí v mém životě a ne tak moc věcí ohledně hubnutí.

Léto jsem měla celkem hektický a ani stravu, ani pohyb jsem moc neřešila. Vlastně od června až do srpna za to mohly nácviky na hody a pak hody samotné (pro ty, co neznáte - taková 1 až několikadenní (u nás 3) folk slavnost, chodí se v kroji, tančí, zpívá a tak), takže 2x týdně víno, pizza v 10 večer a tak. Asi nebude velký překvapení, že na konci léta jsem byla zpět na své nejvyšší váze.

V září se toho moc nezměnilo a navíc na konci měsíce mi začala škola. Byl to dost nezvyk, protože od května jsem v práci jen na zkrácený úvazek a na nějaký pravidelný režim a vstávání jsem si musela chvíli zvykat. Škola mě ale baví, bojuju trochu s leností (přece jen jsem se učila naposledy loni na podzim) a občas mi do učení vleze práce. Na hubnutí ani cvičení jsem vlastně ani neměla moc čas myslet. Až do teď.



Minulý týden ve středu jsem měla trochu nervy z učení, tak mi přítel donesl víno a brambůrky na uklidnění :D. Vína jsem měla docela dost, ale podle mě ne tolik na to, aby mi bylo špatně. Ale z nějakého důvodu jsem pak v noci zvracela a druhý den mě fakt bolel žaludek, takže jsem ani nešla do školy. Neměla jsem hlad, ale říkala jsem si, že něco bych sníst měla a dala si chleba a avokádo (což je dost tučný, tak to asi nebyl nejlepší nápad). Slíbila jsem kamarádce, že s ní půjdu na hokej a lístky už jsme měly, tak jsem to nechtěla rušit a šla. Snědla jsem tam pár chipsů, ale pořád mi bylo divně, takže doma jsem radši nic nejedla. No a ani v pátek to nebylo lepší.. Hned po cviku z matiky jsem jela do práce a byla tam až do večera, takže za celý den jsem snědla jen dvě suché housky a smoothie. No a tak to nějak pokračovalo další dny. Ani jsem se nemusela moc snažit, prostě jsem měla pořád stažený žaludek a ani jsem neměla hlad, jen jsem byla fakt slabá. 

Nicméně za ten týden mi váha klesla o 4kg. Je mi jasný, že je to jen voda a moc tuku jsem nezhubla. Ale když mám tak hezky našlápnuto, rozhodla jsem se, že to využiju a začnu zase něco dělat. Zaujala mě teď metoda "intermittent fasting". Je několik možností, jak ji pojmout, např. 5 dní jíst normálně a 2 dny 500-600 kalorií, ale to mi nepřijde nic moc zvláštního, pak 16/8 - tedy 16 hodin bez jedení a 8 hodin, kdy jíst můžete (takže tak 2 jídla denně). A ještě je možnost, kdy jeden den jíte a druhý ne. A není to nějaká drastická metoda, řídí se jí spousta fitnessaček. Hlavně je k tomu potřeba začít cvičit, abych si udržela nějakou svalovou hmotu.. Takže to jsou teď moje plány :) Co vy, jak se vám daří?



1 komentář:

Děkuji vám za každý komentář, ať už podporu nebo konstruktivní kritiku <3