87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

čtvrtek 11. ledna 2018

11.1. 2018

Tak kromě jídelníčku už jsem si začala předem plánovat i dny, protože jinak bych se nedonutila dělat to co mám :D Jsem strašně líná a to ve zkouškovým není úplně dobrý. Takže jsem konečně brzo vstala a konečně šla běhat ráno. A běželo se mi mnohem líp než večer potmě.

Jídelníček:
Sn: banán, cibulová bageta s hummusem
Sv: smoothie (banán, jablko, lesní plody, špenát)
O: 2x tortilla s falafelem, tofu, avokádem, zeleninovým salátem a sojanézou
Sv: protein s mandlovým mlékem
V: zeleninová polévka
Pohyb: 4km běh (30 min)


Jeli jsme s L. do IKEA pro nějakou misku na ovoce a kromě toho jsem si koupila i větší misku na salát/těstoviny/polévky/cokoliv a menší na ovesné kaše. Nevím proč, ale strašně nemám ráda hluboký talíře a musím všechno jíst z misek :D

Zítra má L. narozeniny, takže nevím, jak bude můj jídelníček vypadat, ale nechci nijak zbytečně prasit a ráno chci jít aspoň na 45 min běhat. V sobotu to pak vidím na další raw den, protože mám hodně dozrávajících avokád a ty jsou do běžného jídelníčku dost kalorické, ale když jím jen ovoce a zeleninu, tak si můžu dát klidně celé avokádo a pořád se do nějakých 1500kcal krásně vejdu. 

Taky u vás teď tak prší? Tady je už několik dní odporně a mám úplně odrovnaný tenisky od bahna, i když se snažím běhat jen po asfaltu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za každý komentář, ať už podporu nebo konstruktivní kritiku <3