87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

úterý 2. ledna 2018

2.1.2018

Vím, zase jsem tu dlouho nebyla - nahrnulo se toho prostě moc, škola, práce, Vánoce.. a hubnutí šlo klasicky stranou. Nechci se vymlouvat, je mi jasný, že hubnout se dá i přes svátky, ale prostě jsem na to ani nepomyslela. Teď je ale nový rok a já jsem navíc k Vánocům dostala Thermomix, naprosto skvělej kuchyňskej robot a vaření (zdravé!) mě začalo zase bavit. Navíc vím, že novoroční předsevzetí jsou totální klišé, ale já jsem si žádný nedávala už hodně dlouho - a letos mám prostě jeden jedinej cíl. Aby se mi to konečně podařilo, konečně zhubnout. 

Udělala jsem si takovej motivační kalendář, každý den si tam budu psát, jestli jsem cvičila (a co) nebo ne + nějaké týdenní cíle, které chci splnit, aby se to pro mě nestalo stereotypem a nepřestalo mě to bavit. Jídelníčky si budu psát na mobilu do kalorických tabulek. Pro začátek chci zkusit neomezovat se, ale jíst jen zdravá jídla, hodně ovoce a zeleniny. Jsem už od Vánoc nemocná, takže jsem nedělala vůbec nic a aspoň den si chci ještě odpočinout, ale pak začnu pořádně cvičit. Už se fakt těším :) Přemýšlím i o permanentce do fitka. 


Dnešní jídelníček doplním ještě večer, zatím takto:
Sn: ovesná kaše s banánem (+ dva čtverečky 70% čokolády, brusinky, goji a para ořech)
Sv: - 
O: zeleninová nudlová polévka, 1 ks knedle + zeleninová omáčka se smetanou
Sv: rýžové nudle s bazalovkým pestem
V: fazole v rajčatové omáčce s paprikou 




1 komentář:

  1. Jídelníček super!!^^ plány máš taky skvělý, tak ať se daří ❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář, ať už podporu nebo konstruktivní kritiku <3