87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

středa 3. ledna 2018

3.1. 2018

Sn: ovesná kaše s mletým lněným semínkem + kešu + skořice, 70% čokoláda, arašídové máslo, brusinky, goji
Sv: -
O: zeleninová polévka (brambory, mrkev, květák), rýžové nudle s bazalkovým pestem + dairyfree sýr
Sv: fazole v rajčatové omáčce s paprikou, rohlík + smoothie (kokosové mléko, mražený mix papája, ananas, mango)
V: hlívový guláš s bramborami

Dneska už je mi líp, ale i tak jsem nic moc nedělala. S L. jsme akorát zajeli pro můj nový mobil, protože na Silvestra mi ten můj umřel - přestal se nabíjet. Asi by to vyřešila nová baterka, ale celkově už na tom byl špatně, rozbitý displej, nabitý vydržel maximálně tak půl dne a na Vánoce jsem dostala nějaké peníze, takže jsem se rozhodla pro nový. 

Jsem teď fakt namotivovaná,  nemám vůbec chuť na sladké, a to jsou u L. doma dost nástrahy :D Všude ještě cukroví od Vánoc, on si včera rozdělal Colu a tak. Učím se teď jíst k snídani sladké ovesné kaše a to je pro mě asi dostatek cukru. Dřív jsem je fakt nemohla, vůbec mi to nechutnalo, ale teď je od začátku roku jím zatím každý den a miluju je - možná proto, že je zasypu hromadou blbostí jako oříšky, sušený plody a tak. Podle kalorických tabulek je taková snídaně teda fakt bomba (400-500 kalorií), ale zase jsem pak plná až do oběda.



Jinak jsem se rozhodla, že chci jeden měsíc v roce vyzkoušet ,,potato diet", když si  to najdete na youtube, holky tam mluví o docela dobrých výsledcích. Jde o to, jak už z názvu vyplývá, že měsíc jíte jen brambory (v jakékoliv podobě kromě samozřejmě smažených, hranolky ne-e :D) + nějakou jinou zeleninu jako přílohu, pokud chcete. Teď v lednu chci jíst normálně a toto bych zkusila v únoru, ale pokud mi to jak jím teď - takové ,,intuitivní" jedení - nebude fungovat (sice si jídla do tabulek píšu, ale nemám striktní strop v kaloriích, prostě jen nejíst nezdravě), tak začnu už třeba v půlce ledna. Pak bych taky chtěla měsíc být na raw stravě, ale to asi spíš v létě, kdy bude větší výběr ovoce. Zítra už bych chtěla začít cvičit, asi něco lehčího na ruce a záda.


4 komentáře:

  1. Brambory jsou fajn! Mají malinko kalorií a hodně zaplní. Jen je to samý škrob, nezapomeň, že na hubnutí je potřeba mít víc bílkovin než škrobu, aby neubývaly svaly místo tuku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, určitě to není dieta která by se dala držet dlouhodobě :)

      Vymazat
  2. Tak tu dietku s bramborami bych fakt nedala, zhnusilo by se mi to stejně, jako při Dukanově dietě mléčné výrobky a hlavně by mi pak bylo asi strašně zle :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy máš pěkný jídelníček^^
    Já začala již po druhé (mínulý rok jsem hodně flákala druhý měsíc) cvičit od tohoto týdně insanity max 30 a je to fakt super :)
    Bramborová dietka.. to držela moje mamka a je to dobrý, tak ať se ti vše daří ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář, ať už podporu nebo konstruktivní kritiku <3