87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

pondělí 8. ledna 2018

6. + 7. + 8.1. 2018

(jen tak na okraj - Em (https://thinbyem.tumblr.com/), čtu tě, ale nejdou mi na tumblr přidávat komentáře :((, i když tam mám účet)

Jídelníčky:

6.1.
Sn: cereální kaše Nomina, banán, arašídové máslo, lněné semínko, brusinky
Sv: smoothie (ananas, mango, papája, multivitamínový džus), kokosová voda
O: polévka z červené čočky, guláš z hlívy ústřičné
Sv: mandlové mléko
V: meat free burgers, bramborové hranolky pečené v troubě, grilovaná zelenina, sojanéza

7.1.
Sn: -
Sv: smoothie (banán, hruška, ananas, mango, papája, multivitamínový džus)
O: salát - fresh mix z Tesca (ledový salát, mrkev..), rajčata, žlutá paprika, červená paprika, 1/2 avokáda, pokapané olivovým olejem
Sv: vegan blend protein + mandlové mléko + kokosové čokoládové mléko
V: to stejné co na oběd, smoothie (špenát, jablko, banán, multivitamínový džus)¨
Pohyb: běh 4km/35 min

8.1.
Sn: banán, ,,tofu scramble" (tofu na způsob míchaných vajíček) + špenát, žampiony, rajče
Sv: -
O: meat free burgers, bramborové hranolky pečené v troubě, 1/2 avokáda, kečup
Sv: -
V: zeleninová polévka s noky, smoothie (ananas, mango, papája)



V sobotu se nedělo nic zvláštního a včera jsem se rozhodla udělat si takový raw den, který bych chtěla do jídelníčku zařadit častěji (aspoň 1x týdně). Rozhodně bych tak ale nemohla jíst pořád, protože taková strava zakazuje i čaj a kafe a to bych dlouho nezvládla. Takže sice jsem si chtěla dát raw celý měsíc, ale nevím nevím.. Možná to upravím podle sebe a třeba v létě, až bude v sezóně hodně ovoce a zeleniny, tak budu jíst syrovou stravu, ale kafe si prostě udělám. Bez toho nepřežiju :D Jinak ale musím říct, že mi skvěle funguje plánování jídla dopředu a nevím, proč jsem to tak nedělala doteď. Vím, že jsem říkala, že si kalorie nechci počítat, ale zadávám si jídla do kalorických tabulek, takže o tom přehled mám tak jako tak. A vím, že když jím cca 1200-1500 kalorií denně podle toho jestli cvičím nebo ne, tak během dne nemám hlad a vůbec ani chuť na nic nezdravého. Navíc nad jídlem přes den nepřemýšlím - večer si naplánuju, co budu další den jíst a pak prostě jedu podle plánu. Nepřemýšlím celé dopoledne, co si dám k obědu a tak. Protože upřímně, dřív jsem byla schopná už po snídani vymýšlet, co budu jíst k obědu a tak to šlo celý den..

Dneska jsem vstala pozdě a nechtělo se mi nic moc dělat, zítra doufám budu aktivnější. Mějte se krásně <3


5 komentářů:

  1. Mě teda baví si vymýšlet pořád jídla, nikdy nevím na co mám chuť a pro co se rozhodnout :D Teď jsem poprvé zkoušela tofíčka a moc mi chutnaly :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné jídelníčky, jdi vzor <3 A jsem moc ráda, že jsi spokojená s plánováním jídla :) asi bych to taky měla vyzkoušet..
    Ať se ti daří kočí ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé jídelníčky, jaký vegan protein si dáváš? Já mám z konopného semínka z DM, mícham s kakaem, ale ještě musím dobrat ty hnusný Extrifity z mýho bikiny fitness období :D

    Jojo, plánované jídlo je super věc. A když plánuješ třeba i na pár dní dopředu, ušetříš hodně za jídlo, protože koupíš jen to co fakt sníš. Já tak vymýtila vyhazování jídla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak bez kávy bych to teda opravdu nedala :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Jooo myprotein znám. Tak oproti němu je extrifit lahůdka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář, ať už podporu nebo konstruktivní kritiku <3