87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

pondělí 26. února 2018

26.2. 2018

Sn: -
Sv: kornbageta + hummus s olivami (cca polovina vaničky)
O: rýže se zeleninovou omáčkou
Sv: doplním
V: doplním


Pěkně se nám ochladilo, takže víkend jsem strávila hezky doma v teple. Teda kromě soboty, kdy jsme se po dvou letech sešli s pár lidma z gymplu a bylo to úplně skvělý. Akorát teda pak ve tři ráno v -7 °C, kdy jsem s bolavýma nohama z podpatků a pár promile v krvi vystoupila na špatné zastávce mi moc do smíchu nebylo, spíš jsem byla dost zmatená :D Naštěstí L. byl ten večer taky v hospodě s kamarádem a došel domů dřív než já (a naštěstí na messengeru existuje sdílení polohy), takže mi šel naproti a dovedl mě domů, jinak bych asi byla někde zmrzlá ještě teď :D.

Včera jsem se teda psychicky připravovala na tento týden, protože upřímně na takovou kosu nejsem vůbec vybavená. Bundu mám takovou, že kolem nuly je mi v ní i se svetrem hezky teplo, ale jak začne mrznout, tak už je problém. Boty mám teplý dost, ale bývá mi strašná zima na nohy, hlavně stehna, takže asi budu muset nosit pod kalhotama legíny. Každopádně včera jsem to ještě k tomu dostala, klasicky začaly dost velký bolesti břicha a ve stejným duchu to pokračovalo i dneska ráno, takže jsem zůstala doma. Mám dnes jen přednášky, takže se učím na zítřejší cvičení a nějak to doženu. Zítra to už snad bude lepší, protože mám jógu a nerada bych ji promeškala. Co si myslíte o cvičení při menstruaci? Mně je většinou tak od třetího dne dobře a klidně bych cvičit mohla, ale radši to nedělám a nechávám tělo spíš odpočívat a regenerovat. Ale jóga není úplně cvičení jako takový, přijde mi, že mi spíš dodává energii a pro tělo jsou to takový klidný a přirozený pohyby.

Začala jsem teď sice pravidelně cvičit, ale zato kazím jídlo. Dřív jsem jedla aspoň 3-4 kusy ovoce denně, teď si dám stěží jeden. Nechápu to, ale když mám zdravý jídelníčky, tak jsem líná cvičit a když se konečně začnu hýbat, tak mám chuť na prasárny :D. Tělo prostě asi jen vydá víc energie, tak chce víc jídla. No, takže se teď stačí víc zaměřit na jídlo a budu spokojená. Zítra si chci jít vyřídit kartičku do té ,,zdravé" vegan/vegetarián menzy - psala jsem jim nakonec mail a prý tam jíst můžu, i když jsem z jiné univerzity, ale musím si udělat nějakou strávnickou kartu. To konečně vyřeší moje problémy s obědama ve všední dny, takže super!


9 komentářů:

  1. ♥♥♥Ahojky♥♥♥
    Ďakujem Ti za komentar.
    Fúúú tak to super že si sa takto vynašla !!! jA KEBY TAKTO ZAVOLAM MOJMU ASI BY MA ZABIL :D
    Ale naozaj je strašná zima taká že sa nič nedá poriadne robit...
    Hmmm to je asi individuálne. Asi ako komu je to príjemné aj. Ja teda tiež necvičím.
    Veru stále musíme bojovať :D Raz s pohybom raz s jedlom a stále dokola :D
    Tak zatial papa a drz sa
    Enny

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě, že mám centrum a veškeré bary a hospody pár minut od domu :D:D:D.
    Já mám zimu ráda, ale tyhle mrazy už jsou hnus. Zima mi na nohy nikdy snad nebyla, zejm. na stehna, já spíš ten vršek :/.
    A cvičení při MS mi přijde ok, nijak mi to nikdy nevadilo, teda pokud mi nebylo zle.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám jehly, dělám handpokem, na strojek si netroufnu, vadí mi i ten zvuk :DD.
    Mám to pdobně, buď hezké jídlo,nebo hezký pohyb :D když cvičím,mám pocit, že pak můžu jíst jak prase :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Ať Ti to s těma tvýma obědama vyjde :) Mě teda denně 3-4 kusů (porcí) ovoce příjde až moc :D Já si dám radši více někde komplexních sacharidů :D U nás také byly děsně mrazy a vůbec se to nedalo. Ať jsem se oblíbla do čehokoliv, vždy jsem byla děsně zmrzlá xD naštěstí už se pomalu otepluje - už je kolem 0! :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Žiješ drahá, že nepostuješ? Doufám, že se zalezlá v posteli před tou zimou neláduješ horkou čokoládou a sušenkami :D

    OdpovědětVymazat
  6. JInááč, gratuluji k lepšímu stravnému, na zimu si příště pořiď zateplené štrample, a na hlad po cvičení vyzraješ tím, že budeš cvičit "lačná" a nacpeš se proteinava a složitýma sacharidama po cvičení. Fakt to pomáhá. Ale ten zvýšený apetit obecně prostě musíš vydržet, to budeš mít prostě vždycky respektive my všechny. Je to záchranný pud :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, doufám že se stále držíš, pamatuj že je těžší zase zhubnout to co přibereš než si váhu udržovat. Doufám že hezky postupuješ a hubneš aby jsi byla na jaře spokojená s pokroky!:)

    OdpovědětVymazat
  8. No noo, snaž sa děvčico :D Já vím že to je hardcore a osobně máte vy všechny co studujete při hubnutí můj respekt. Jak jsem holkám psala, já jsem úplně blbá, vymletá a mám děsně dlouhý vedení jak jsem v dietě. Já se budu učit na příjmačky,takže plánuju ještě tak ty dva a něco měsíce a finish už (snad), i proto plánuju víc hladovek no. Když udržuješ, je to pohoda, ale zhubnout, to je zlo :D

    Holky vy si neuvědomujete jednu věc. Já to zaprvé nearanžuju, jenom to nasypu na sebe, ale hlavně! Jak to fotíš, tak prostě nemůžeš furt přidávat tu a tam, nutí to fakt nejíst absolutně nic bokem. Já s tím teda ani tak problémy nemám, ale samozřejmě někdy to láká no :D

    Jo jako je to něco jiného než rozkydlých 71 nebo tak. Jde to celkem vidět, akorát to fakt bude chtít jít o dost níž. Co pak je na prd jsou ty moje prsa, fakt začínají být hooodně velké na mou postavu a je evidentní že nejsou moje. Což mne netrápí, ale co mne trápí je přechod který zatím ok, ale v některém osvětlení když mám blbý opstoj jsou fakt hnusné. Prostě dva pudinky :D

    Běh je super, jen to nechce přepálit. Já si k našim taky vzala oblečení na běhání, ale už asi dorazila uchcaná fronta, jsem ale ráda že jsem i celkem dosrt chodila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, jsi veganka? Máš tu samé jídelníčky rostlinného původu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář, ať už podporu nebo konstruktivní kritiku <3