87 - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57

pátek 2. února 2018

2.2. 2018

Tenhle týden byl asi nejhorší ze všech.
Dvakrát za tohle zkouškový jsem jela dva dny bez spánku a myslela jsem, že mě to zabije a že nebudu schopná ani přemýšlet, ale kupodivu jsem měla na zkouškách celkem čistou hlavu. Jako kdybych se vyspala, tak to asi bude lepší, ale prokrastinace je svině :D. Poslední výsledek ještě nemám a závisí na něm to, jestli vůbec projdu do dalšího semestru. Nechápu, co se se mnou za poslední roky stalo. Na základce jsem byla vždycky premiant, na gymplu jsem se první roky (byla jsem na osmiletým) taky fakt snažila a učení mě bavilo, ale čím víc se blížila maturita, tím větší jsem byla flákač. První trojku na vysvědčení jsem dostala tuším někdy ve druháku a překvapilo mě, jak moc mi to bylo jedno. Dobrý výsledky ve škole pro mě byly vždycky priorita, ale pak to šlo nějak z kopce. Na maturitu jsem se učila dva dny, z knížek jsem měla přečtených asi třetinu, z otázek jsem sama vypracovala jednu jedinou. Prošla jsem a překvapivě s docela dobrýma známkama. Ale nějak jsem si co se školy týče zvykla na to, že stačí udělat jen naprostý minimum, abych prošla, a jsem spokojená. Já to tak ale nechci.

Protože to přešlo na všechny aspekty mýho života. 
U všeho vydržím jen minimum času. Cvičení mě vždycky nadchne, ale zůstane to tak týden a pak mě to zase přejde. Běhat jdu třikrát a pak zase na měsíc, dva, tři zapomenu, jak mě to chytlo. Do všeho se musím hodinu přemlouvat. Nevím, jestli je to naučená vlastnost, nebo můj charakter, ale chci to změnit. Vždycky mi hrozně imponovali lidi (včetně mých kamarádek, který takový jsou), kteří jsou schopní vstát v 5:30 ráno, před školou si zacvičit, jít ve škole, po škole do práce, večer se ještě učit a stihnout mezitím i schůzku. 

No a tak jsem se rozhodla, že teď bude všechno jinak. Ne jen co se týče hubnutí, kde si neustále dokola dávám cíle, který stejně přestanu po pár týdnech plnit. Chci kompletně předělat svoje návyky, chci změnit sebe od samýho začátku. 

Chci netrávit tolik času doma, u počítače, koukáním na seriály, hodinovým brouzdáním po instagramu nebo videích na youtube.
Chci víc chodit, víc běhat, víc cvičit.
Chci začít mít ráda zdravý jídlo, dobrý jídlo, nejíst z nudy, necpat do sebe sračky - přeslazený čokolády, brambůrky, čínský polívky.
Chci se víc zaměřit na školu, víc se učit, víc dělat na projektech, vždyť mě ten obor baví, tak v čem je problém?

Tenhle článek jsem neplánovala až tak kecací, takže tady je aspoň jídelníček (nepsala jsem si teď poslední dny do kalorických tabulek, takže nevím, ale špatně jsem nejedla):
Sn: celozrnný toastový chleba + hummus
Sv: -
O: pečené batáty, salát, rajče
Sv: fazole a cizrna v rajčatové omáčce s kokosovým mlékem, celozrnný toastový chleba
V: pečené batáty, salát
Pohyb: běh (3,7 km/29 min)

Jdu se podívat, jak se daří vám - snad lépe <3

3 komentáře:

  1. S tou změnou sebe samé to máme dost podobně! Taky bych chtěla být víc akční a ne se jen vymlouvat! :D A jídelníček máš boží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to pěkné, chodíš běhat ven? nebo na páse? (já byla dneska i včera, ale jsem už pěkně namožená a do toho se musím učit - zítra uvidím, bolí mě celý člověk :D )

    OdpovědětVymazat
  3. No, a k té změně ... jako jde to, no ... ale prostě musíš ty sama, pro sebe a nepolevovat - pak se to stane rutinou a pak už se povezeš :) Tak držím palce ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář, ať už podporu nebo konstruktivní kritiku <3